kehidupan

bicara diskusi merungkai satu misteri agar menjadi sebuah realiti.
hye semua..jangan lupa tinggalkan pesanan dan follw..:)
glitter-graphics.com

Saturday, April 9, 2011

10 Artis wanita KOREA tercantik.

Hye semua

Aa...Stelah aku pulang bljr keta td ,aku pasang radio kuat2 kt rumah.Letih sangat2 ba.Lenguh kaki menekan klass kereta.Time aku dgr radio 2,tetiba ja lagu korea keluar.ish2..Lagu cn blue 2,i dont know why..my fevret la..Ini kali ke 2 aku nk cta ttg kpop.Kalau dulu aku bg ranking ttg laki paling encem kt korea,.kali ni aku nk bg ranking ttg wanita paling cntik d korea..haha.

Ranking nya ialah..:

10)KIM HYO YEON

9)LEE DA HEE


8)HAN CHAE AH


7)PARK SI YEON


6)HAN CHAE YOUNG


5)HWANG MI HEE


4)JEON JI HUN


3)HAN GA IN


2)KIM TAE HEE


dan di tempat pertama ialah:

1)SONG HYE KYO


Haha..Cmna..??..Cantik2 x meka..Itulah ranking terbaru artis wanita korea yg tercantik.Dalam dunia ini,kecantikkan seseorang bukan terletak pd wajah sahaja..tetapi hati juga ya..ok la..Ni ja entry kali ni..Enjoy ya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

follow ya

Follow martinbforest on Twitter