kehidupan

bicara diskusi merungkai satu misteri agar menjadi sebuah realiti.
hye semua..jangan lupa tinggalkan pesanan dan follw..:)
glitter-graphics.com

Friday, February 18, 2011

Tentang saya

gembira hidup ini
hidup indah sekiranya anda pandai mewarnakannya~

Harini cuaca cerah dan merupakan pagi yang amat menyenangkan bagi saya.Pagi ni saya nak cerita ngan you all tentang hobi saya iaitu main badminton..Hehehe,sbnrnya saya tidak la terer sangat main badminton ni.Tapi boleh la sikit..Saya mula main badminton masa saya form 2 lagi..Kat skul saya ikut akademi badminton.Saya mula ikut pertandingan semasa form  2 jgak.Pengalaman yang tak dapat dilupakan apabila first time masuk court untuk bertanding.Tapi selepas perlawanan..fuhh..tenang rasanya..walaupun kalah,tetap happy la jgak.Mesej saya di sini ialah kepada anda semua ialah kalau anda berminat dalam sesuatu bidang,lakukanlah dengan baik.Jangan mudah putus asa dan yang penting jangan sesekali lupa diri.Menang atau kalah itu tidak penting,yang penting usaha yang kita curahkan...
sekian dari saya ya....enjoyy!

1 comment:

martin blackforest said...

post seterusnya akan menceritakan tentang kata kata hikmat..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

follow ya

Follow martinbforest on Twitter