kehidupan

bicara diskusi merungkai satu misteri agar menjadi sebuah realiti.
hye semua..jangan lupa tinggalkan pesanan dan follw..:)
glitter-graphics.com

Friday, March 25, 2011

Hari ini aku keluar melepak ngan geng selepas daftar ipta and on9..Lama dh xlepak ngan geng,rasa macam best sangat la pulak..banyak benda yang diborakkan..hehe.kami lepak kt medan selera ja.kira ok la ,standard remaja kn.hehe


Sekarang ni aku dalam dilema sebab xthu nk continue study ke mana.Pilihan memang banyak,tp nk pilih kursus yang baik tu yang susah..kena fikir masak2 dulu baru dapat wat keputusan.Aku dh isi ipta,maktab,and poli ja setakat ni.lepas ni aku nk isi spa n lain2 la pulak..
aku harap permohonan aku ini akan mendapat respon yang baik nanti..amenn.,.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

follow ya

Follow martinbforest on Twitter